Po bieszczadzkich szlakach

Informacja dodana 22.11.2008, 11:17:02, autor: Vetod

Wyprawę rozpoczęliśmy z miejscowości Cisna 8 listopada około godziny 7.00. Czerwonym szlakiem kierowaliśmy się w stronę granicy by następnie iść wzdłuż niej. Maszerowaliśmy do zmroku i po ok. 20 km zatrzymaliśmy się na nocleg w chacie w okolicach szczytu Rabia Skała (1170 m.n.p.m).

Dalszą wędrówkę kontynuowaliśmy następnego dnia rano. Dalej czerwonym szlakiem podążaliśmy w stronę szczytu Krzemieniec (1221 m.n.p.m. miejsce gdzie łączą się granicę trzech państw: Polski, Słowacji i Ukrainy) skąd niebieskim szlakiem dotarliśmy do miejscowości Ustrzyki Górne.

Po małej regeneracji sił wyruszyliśmy czerwonym szlakiem w kierunku szczytu Szeroki Wierch w poszukiwaniu miejsca na nocleg. Podobnie jak poprzedniego dnia po około 20 km marszu noc spędziliśmy w chacie w okolicach czerwonego szlaku.

Trzeci dzień przeznaczyliśmy na powrót z Ustrzyk Górnych do Cisnej. Po dotarciu z miejsca noclegu do Ustrzyk wyruszyliśmy czerwonym szlakiem na Połoninę Caryńską by zejść z niej do miejscowości Brzegi Górne. Po ok. 10 km poruszania się w górach maszerowaliśmy przez ok. 30 km. drogami lokalnymi do miejsca startu.
Reasumując wypad miał charakter rekreacyjny. Dystans jaki pokonaliśmy to około 80 km. poruszając się tylko w dzień.

Przyjemnie tak czasem turystycznie wyskoczyć w góry ś

Za pożytecznie spędzony czas wszystkim dziękujemy i zapraszamy ponownie.