Global Krav Maga Academy

08.01.2009 15:34:51, dodał: mjrPATON

Podjęliśmy współpracę z Śląsko-Małopolskim Centrum Szkolenia Krav Maga, która już w niedalekiej przyszłości, wprowadzi nową formę treningów formacyjnych. Plan współpracy przewiduje, również obozy szkoleniowe, które mają łączyć elementy walki wręcz z zagadnieniami militarnymi.

Zainteresowanych systemem Krav Maga odsyłam do strony:

Pozdrawiam!

Podsumowanie 2008 roku

03.01.2009 12:31:30, dodał: mjrPATON

W minionym roku, Formacja "Śląsk" odbyła 44 treningi weekendowe (ok. 90 dni), wzięła udział w manewrach wojewódzkich i "zagranicznych", zorganizowała manewry pod kryptonimem Sośnia Góra IV i Inwazja, przemaszerowała w terenie różnym (głównie górzystym) ponad 400km.

Reasumując, 1/3 roku przepracowaliśmy na rzecz Formacji godząc życie prywatne i zawodowe, co jest niewątpliwie osobistym sukcesem każdego z osobna, dla którego pasje życiowe są ważnym elementem egzystencjalnym. Należy pamiętać, że to nie tylko ten rok, wcześniejsze wyglądały podobnie i tak już 4 lata. Służba dla Formacji to ciężka praca :)

Przed nami 5 rok działań, życzmy sobie zdrowia, wytrwałości i ciągle niegasnącego zaangażowania.

Pozdrawiam!

Marsz Prawdy

03.12.2008 23:00:44, dodał: Vetod

W nocy z 22 na 23 listopada wzięliśmy udział w rajdzie militarnym pod nazwą „ Marsz Prawdy” zorganizowanym przez Jednostkę Strzelecką 2028 z Częstochowy. Spośród znanych nam ekip udział wzięli członkowie Konfederacji Krakowskiej oraz formacji Milsim Kraków.
Impreza trudna i wymagająca, dlatego na pewno pojawimy się na kolejnej edycji.

Za możliwość udziału dziękujemy.

Po bieszczadzkich szlakach

22.11.2008 11:17:02, dodał: Vetod

Wyprawę rozpoczęliśmy z miejscowości Cisna 8 listopada około godziny 7.00. Czerwonym szlakiem kierowaliśmy się w stronę granicy by następnie iść wzdłuż niej. Maszerowaliśmy do zmroku i po ok. 20 km zatrzymaliśmy się na nocleg w chacie w okolicach szczytu Rabia Skała (1170 m.n.p.m).

Dalszą wędrówkę kontynuowaliśmy następnego dnia rano. Dalej czerwonym szlakiem podążaliśmy w stronę szczytu Krzemieniec (1221 m.n.p.m. miejsce gdzie łączą się granicę trzech państw: Polski, Słowacji i Ukrainy) skąd niebieskim szlakiem dotarliśmy do miejscowości Ustrzyki Górne.

Po małej regeneracji sił wyruszyliśmy czerwonym szlakiem w kierunku szczytu Szeroki Wierch w poszukiwaniu miejsca na nocleg. Podobnie jak poprzedniego dnia po około 20 km marszu noc spędziliśmy w chacie w okolicach czerwonego szlaku.

Trzeci dzień przeznaczyliśmy na powrót z Ustrzyk Górnych do Cisnej. Po dotarciu z miejsca noclegu do Ustrzyk wyruszyliśmy czerwonym szlakiem na Połoninę Caryńską by zejść z niej do miejscowości Brzegi Górne. Po...

(więcej)

Formacja w teledysku FRONTSIDE

18.11.2008 22:47:51, dodał: Vetod

Dnia 13-14.09.2008 zostaliśmy zaproszeni przez zespół FRONTSIDE na plan teledysku do utworu "Zapalnik” promujący nową płytę "Teoria Konspiracji". Od dnia 18.11.2008 teledysk jest już dostępny internecie.

Za możliwość udziału dziękujemy i zapraszamy do obejrzenia.